Z Palmas del Mar, PR do Charleston, do Gutka na Velux 5 Oceans i dalej w Brooklyn

May 23rd, 2011 | Posted by Bartek in Relacje - foty, filmy

2giego maja, 2011 roku wyszliśmy z Palmas del Mar, Puerto Rico, po 1300 milach dojechaliśmy do Charleston 13stego. Załogę stanowili Irek Zubko, Bartek Biliński i turystycznie Janusz.

Pomogliśmy jak umieliśmy w kosmetyce Operona, pokibicowaliśmy Gutkowi w Charleston Maritime Center, a wcześniej miłe popołudnie, wieczór i część nocy spędziliśmy w Towarzystwie Milki Jung, Zbyszka Gutkowskiego właśnie, Maćka “Świstaka” Marczewskiego, Andrzeja Piotrowskiego znanego w niektórych kręgach jako Potwór, Roberta Bronisza, Sir Robina Knox – Johnstona (tak, to prawda jak z Baranowskim w huraganie Irene) i innych przemiłych osób.

Byliśmy obecni na imprezie kończącej etap do Charleston w Charleston Aquarium, gdzie zostały w pięknej formie i wymownej treści zaprezentowane zdjęcia Ainhoy Sanchez.

Wystartowaliśmy razem ze startem Velux, zrobiliśmy z Charleston, SC równe 4 doby do Gateway Marina, Brooklyn NYC. 640 mil. Miło. Kedyw pożeglował nawet 16.7 węzła.

A tu muza, którą na rejs Gutka skomponowała i zagrała grupa Fatum (dzięki Milka za przesłanie pliku).

1. Fatum - Wolny jak Wiatr

I foty:

Nawoływanie psujów oraz Masterpsuj Ireneusz i Masterpsuj Bartosz w akcji

W drodze do Nowego Jorku mieliśmy okazję, około 120 mil na wschód od Norfolk oglądać popis myśliwca, który sobie wcześniej gdzieś tam wysoko (ze słyszenia wiemy) latał.

Przeleciał tuż za rufą, poszedł świecą, po czym walnął beczkę i odleciał. Piękne.

Żeglowali skutecznie na Kedywie do Nowego Jorku Wiola Skrzeczkowska, Maciek Jankowski, Mirek Popławski, Irek Zubko i Bartek Biliński.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 You can leave a response, or trackback.

One Response

• Irek says:

Bardzo dobry rejs , dużo wrażeń , gulfstream pokazał swoje oblicza , tak zwany Trójkąt Bermudzki
    można zobaczyć więcej strona: http://www.pcyczc.com/Regaty/start.htm

Meeting with Gutek Velux 5 Oceans start Charleston May 14 2011 (see photo)

Interesting case tiny bird can fly so far away from land.